duminică, 22 februarie 2009

Prostie la kilogram

http://www.hi5.com/friend/p395174532--Miss_Beautiful--html.
Votaţi-mă vă rog. Am cel mai ţuguiat botic posibil, cel mai light creier, cele mai sugrumate de sutien ţâţe, cel mai arcuit spate, cea mai leopardizată piele datorită autobronzantului, cel mai ars păr. Vă rooooooooooooog. Dacă mă votaţi Johnny o să moară de ciudă şi o să mă vrea înapoi şi noua lui prietena, Lenuţa, o să crape de ciudă ca o nedivă ce este. Pentru că eu sunt şefa şi Johnny e tata lor. Şi trebe să fim împreună. Şi dacă nu o să fim, votaţi-mă, o divă nu este făcută pentru a fi singură, aşa îmi găsesc şi eu un ubi. PoOp MaLe Şi GlAs La VoI :*:*:*:*:*:*:*.
Stau şi mă gândesc dacă fetele pot fi mai proaste de atât. Şi băieţii mai lipsiţi de ocupaţie ( de fapt, ocupaţi cu Manu şi Ela-cine nu înţelege să o lase baltă ). Bleah.

Niciun comentariu: