duminică, 1 februarie 2009

Paleorevelionul

La multi ani domn' profesor ! Ce rău îmi pare că vă văd. Iar rânjind în gol. Nu mi-am dat încă seama ce arhetip reprezentaţi. Dar cu siguranţă reprezentaţi unul. Pentru că la dumneavoastră, Revelionul a fost cu puţin înainte de 30 ianuarie. Înţeleg de aici că nu sunteţi nici ca restul lumii creştine, nici sârb. Cum ar fi posibil să fiţi dumneavoastră creştin ortodox "pe stil vechi" ? Doar aţi început să scrieţi şi să citiţi la facultate! Nu ca noi, restul pulimii, prin clasa întâi. Nu sunteţi nici măcar chinez. Adică îndobitocit de comunism sau, eventual, locuind prin barăcile de lângă mall şi nefigurând la oficiul forţei de muncă. Nu v-aţi sincronizat nici cu Hanuka, nici cu Ramadanul. Deci, nici tăiat împrejur nu sunteţi, nici poligam. Poate geniu singuratic. Dilema mea se adânceşte, întrucât dacă sărbătoreaţi Saturnaliile, tot era prea târziu. Şi la Stonehenge aţi fi ratat petrecerea cu ghiftuială. E clar , ştiu ! Veniţi dintr-o străveche civilizatie extraterestră colonizatoare a Terrei. O, dar sunteţi chiar Mesia!

Un comentariu:

miha spunea...

Da Anda,cam ai dreptate...Cretu e venit din alta lume. Intrebarea mea e daca stie si el cumva de pe care. Pt un prof care nu a prea dat la seminarii are cam multe pretentii. Si isi asuma un rol care nu-i prea vine. Nu el e cel care tb sa ne "ameninte" k ni se scade din nota daca nu am fost la interviuri. Eventual Tolcea tb sa faca asta. Nicidecum el...dar sa-l intelegem...nu e de la noi...