luni, 9 februarie 2009

Albumul naşpa a lu' Beyonce

Până acum nu m-am lansat în aprecieri muzicale pe blog, dar cred că a venit timpul să o fac şi pe asta. Constat că doamna Jay-Z ( deşi nu sunt încă sigură dacă încă nu neagă chestia asta ) a ajuns să se autocopieze. Adică, ideea cu maşina căreia i dă ea foc din "Crazy in love" apare şi în videoclipul "Diva". Ce cul e ea. Nu am fost niciodată o fană înrăită a muzicii lui Beyonce, dar avea piese ok şi măcar nu făcea trei videoclipuri unul după altul în alb-negru ( adică după greva scenariştilor la Hollywood e greva culorilor? ). Ca persoană şi stil mi s-a părut mereu ceva neinteresant. Cine mă cunoaşte ştie cât urăsc eu femeile proaste ce poartă blană naturală. Apoi, Beyonce e un produs contrafăcut. În realitatea e grasă, fără talie. Mă enervează că sunt fete care suferă că nu arată ca ea, fără să ştie că în realitatea nici ea nu arată ca ea :). Avea exagerări deplasate gen coadă împletită mai groasă decât pitonii din "Cartea junglei" din "Upgrade you". "If I were a boy" a fost aşa şi aşa, "all the single ladies" are un ritm imposibil şi stupid, iar "Diva" nu îmi spune nimic. Deşi nu citesc foarte atentă comentariile de pe youtube,unii spuneau că ihanna o copiază pe Beyonce şi pentru că se dădea cu ruj roşu. Iată că a venit ziua când Riri a ajuns cu mult peste valoarea fetei cu meşe în loc de păr, silicoane şi liposucţii.

Niciun comentariu: