marți, 21 octombrie 2008

Stupid people on tv, episodul 6544464

No, am citit pe cocalari, daca e minciuna raspunde iepurasul:)), ca Bahoy o sa apara la happy hour vineri la ora 17, in data de 24 octombrie, anul curent desigur. Ca Pro Tv fac cam orice pt audienta, stim deja. Ca Maruta cam la fel, idem. Acum , pt cei care nu stiu cine e Bahoy. E un bezmetic din Constanta, care a facut o gramada de filmulete pe youtube cu el cand merge cu masina, cand se arunca de pe un pod, din pacate in Dunare si nu pe asfalt, cand apare in Alfa Romeo. Apoi, e si un foarte bun pedagog. Ne arata cum sa dansam pe manele ca babuinii la vederea de banane. Ma rog, in cazul lui femei, ca de banane face rost usor de la supermarket. Bahoy e un manelar care se crede foarte smecher, desi e un loser. DAR MAI IMPORTANT. BAHOY FACEA PISU PE EL DE FRICA CA A APARUT PREA DES PE COCALARI. Si l-a rugat pe iepuras sa il scoata de pe site. Bahoy e un pisorcos. Acum stiu ca daca cititi asta , indirect va insting sa ii faceti audienta emisiunii dedicate tembelului. Dar nah, io zic ca merita. :D

4 comentarii:

Dani spunea...

Bahoy asta e o vedeta suficient de mare incat tu sa ii dedici cateva minute din viata ta. Cred ca un ignore era mai sanatos.

Anda spunea...

cred ca am specificat dc am scris despre el. la fel cum am facut cand am scris de doua ori despre cocalari, ca dadeam exemple pentru ce am scris inainte. ma bucur ca imi citesti blogu, dar citeste mai atent continutul inainte sa postezi un comentariu.

Dani spunea...

am inteles asta, ProTV face orice pt audienta, concursul ala cu dansurile e cel ai bun exemplu, sunt in stare sa scoata bani si din lacrimi, pt ca la bani se rezuma totul, ii doare pe ei in cot de nefericitii aia.

Ce vroiam sa spun legat de tipul ala din Constanta e ca publicitatea negativa tot publicitate e.

Sper sa nu te superi ca iti las commenturi, mai carcotesc si eu :P

Daca inteleg gresit ce scri nu ma supar daca ma corectezi, chiar te rog :P

Anda spunea...

ştiu că e publicitate, dar cred că merită ca măcar cei cu discernământ să râdem de el. cred că merită, chiar dacă le facem audienţă. aşa, just for a little fun