vineri, 31 octombrie 2008

Curvele mă urăşte

Nu pe mine. Sau poate şi pe mine, dar acum vorbim despre altceva. Io în general am un mare respect pentru deviaţiile psihice de care sufăr. Respectiv paranoia şi forma ei mai agresivă, mai puţin interiorizată şi deci mai nestresantă, mania persecuţiei. DAR mania persecuţiei a ajuns să fie un apanaj al proştilor şi al ţoapelor de la noi.
Toate fufele care îşi arată nurii pe hi5, şi cu puţin noroc ( de fapt un foarte mare ghinion) şi un pic din organele genitale sunt cele mai invidiate, prinţese neînţelese, şi bârfite din toata lumea. Chestia asta derivă clar din cultura manelară, unde ura şi duşmanii e mari calităţi. Câteva exemple din descrierile fetelor de la poze:
"Cei care te critică vor doar să te schimbe, pentru că văd în tine ceea ce ei nu vor fi niciodată"
"Sunt o prinţesă alintată şi de zdrenţe invidiată"- mă rog aici am prescurtat, e un întreg pomelnic după fiecare caz irecuperabil în parte
sau bineînţeles, preferata mea, cel mai mare exemplu liric like forever, "Du-te tare, vino lent, pentru mine n-ai talent"
No, toate sunt urâte de zdrenţe. După îndelungi frământări şi meditaţie yoga, am aflat identitatea zdrenţelor. Ele există doar în mintea tutei, care are nevoie să fie bârfită. De ce să fie bârfită? O, dar pentru că desigur ea foloseşte hi5u pentru a cuceri inima lui gigel fermecătorul din clasa de lângă, şi de, cum toate fetele mor după lanţurile lui de prost-gust, e clar că toate o urăsc. Pentru că ea e jmenă şi arătoasă.
Desigur, mania se extinde la privatizarea profilului de hi5. De ce să ma vadă zdrenţele ? O da, oare de ce, că oricum sunteţi proaste şi daţi add la toţi care vă dau friend request, aşa că ce importanţă are. Aham, sau aşa vă atrageţi mai mulţi vizitatori, un mare şi nobil scop în viaţă. Să vă vând un pont, poate că printre toţi pedofilii aia din alte ţări sunt şi profilurile false ale zdrenţelor care nu vor să rateze ocazia să râdă de voi again and again.
Bah puţelor, mulţumiţi-le celor care se mai chinuie să vă trezească la realitate. Vă critică pentru că vă faceţi singure de râs, şi poate speră ca măcar un procent infim din voi să realizeze asta. Pentru Dumnezeu, cine ar invidia o ţoapă cu un look execrabil şi prostie maximă. A, că unele dintre voi au bani. Şi ce dacă, există şi alte chestii mai importante pe lumea asta. A, că iubiţelul penibil e cu voi. Aşa şi, eu am deja am bărbaţi mult mai in vârstă ca mine în familie. Tata, unchiu, etc. Şi credeţi-mă, e de 1000 de ori mai bine sa te plimbi la braţ cu un băiat drăguţ prin parc decât să mânci la restaurant cu un burtos. Fiţi sigure, dacă simţiţi că vă ajung blesteme, nu daţi fuga la Maricica Sfârlefus, dunt doar consecinţele faptului că sunteţi definitiv, irevocabil şi iremediabil proaste.

Niciun comentariu: