miercuri, 15 octombrie 2008

Campaniile sunt chiar singura ta preocupare?

Răspunul îl ştiu deja. Negativ. Plănuiam să scriu un articol despre Mihaela Rădulescu, mai exact despre campania ei anti-fumat cu chiloţi. Dar am aflat că acum umblă cu Dani aşa că o să scriu despre ambele chestii.
Care Dani? Numele de familie nu îl ştiu nici eu, e ala ce face emisiune cu Răzvan. Îmi vine să mă prăpădesc de râs. Mihaela, femeie care merge spre 40 de ani, pe care sincer o credeam serioasă umblă cu clovnu ală nesimţit şi misogin. Foarte tare, deşi nu o inghit pe Mihaela pentru că o consider falsă şi încrezută, am crezut că Elan a fost cel infidel. De multe ori gândesc ca un băiat şi de aceea nu cred că toţi bărbaţii e porci până în pânzele albe. Dar poate pentru că am auzit prea des că ei sunt cei infideli, am ajuns să căpătat acest automatism.
Acum, să demonstrăm ce zicem. Mihaela face multe campanii. Naiv să fii să crezi că nu le face pentru a avea imagine, o imagine atât de puternică încât reprezintă pentru Antena 1 ce e Esca pentru Pro tv. În campania asta nu s-a mai gândit să salveze aparenţele şi a apărut în chiloţei. Nu mi se pare potrivit, convingător sau orice altceva, înafară de ridicol. Bravo Mircea Badea, pentru că a pus-o la punct. Foarte bine a subliniat că tanti se oftică dacă oricine nu o preaslăveşte. E o femeie siliconată, cu bani, care face o emisiune. Chestiile astea nu o fac un idol însă. Mai are mult până să ajungă acolo. Întotdeauna, dar întotdeauna, mi s-a părut o femeie care se respectă pe sine, la fel cum din păcate la noi în ţară nu prea mai fac fetele. Şi totuşi, ea are o relaţie cu pagalul acela de Dani. Sincer, nu mă uit la matinale cretine cu tâţe, dar am văzut secvenţe la cârcotaşi, iar emisiunea lor mi se pare o colecţie de comenatrii misogine şi tâmpite. Pentru că există şi misogini deştepţi, dar nu despre asta vorbim acum. O femeie care se respectă, căsătorită cu un om de afaceri, pentu bani sau nu, nu asta contează acum, care mai are pe deasupra şi un copil, nu ar avea niciodată o aventură cu un maimuţoi care îi spune unei fete că nu a luat-o în emisiune pentru că nu avea sâni. PUNCT. Sper că nu îmi va fi dat să aud imbecilitatea cum că în emisiune e un fel de rol, că el în realitate e foarte diferit. Un mic contrast între esenţă ? Observ însă, cu amuzament că Mihaela Rădulescu nu îsi face griji în privinţa asta, că doar are silicoane. Şi acum pot să o întreb şi eu , siliconul e singura ta calitate ? Ştiu că nu e. Ai un copil minunat, un îngeraş care nu merită să aibă ca tătic de ocazie ( sper că relaţia lor nu va dura, pentru ca dacă va dura eu mă voi tăvăli de râs ) un maimuţoi. Foarte bine a spus Monica Tatoiu în emisiunea lui Brancu. Într-adevăr, când ai un copil, nu mai ai voie să îţi distrugi singur sau singură familia. Pentru oricine din lume.

Un comentariu:

Dani spunea...

In mod normal ar trebui sa ii iau apararea tizului meu Dani dar de data asta cred ca ai dreptate :))