duminică, 8 martie 2009

Un jeg de interviu

Cu capatos, de aia jeg, că întrebările sunt ok. Îl reproduc :
Atata timp cat audientele raman la un nivel ridicat, Dan Capatos spune ca se va axa in continuare pe scandaluri in emisiunea "Un show pacatos" si va apela cu incredere la acelasi tip de invitati pitoresti care par sa faca deliciul publicului.
1."TV Mania": Esti lider de audienta pe segmentul tau orar. Ce compromisuri a trebuit sa faci ca sa ajungi aici?
Dan Capatos: N-am facut decat compromisul de a livra ce doresc telespectatorii. Exista acum parerea, propagata si promovata de unii oameni cu experienta in televiziune, dintre care multi nu mai apar pe sticla, ca s-a degradat foarte mult divertismentul si ca ar trebui oprita toata aceasta prostitutie profesionala. Toti cei care suntem vizati, ma refer la mine, Madalin Ionescu si Mihai Morar, asta ca sa ma opresc doar la exemple din trustul nostru, avem niste contracte in care sunt stabilite unele criterii de performanta. Din pacate, si nu o spun cu nici o mandrie, acest gen de divertisment merge in momentul asta in Romania. Care sunt cauzele, de ce s-a ajuns aici, vom scapa sau nu vom scapa, asta nu mai stiu.
2.Deci Dan Diaconescu a avut dintotdeauna dreptate?
Se poate spune ca a fost un vizionar. Dan Diaconescu a reusit sa se transforme dintr-un realizator de televiziune insignifiant si inexistent intr-unul extrem de vizibil si chiar respectat. Eu il respect pentru ca a simtit cum n-a simtit nici unul dintre realizatorii contemporani cu el. Acum, in perioada asta, el a simtit cel mai bine ce vrea lumea sa vada.
3.Fara circ nu se mai poate face audienta?
N-am cum sa spun ca este singura formula castigatoare. Mai sunt si alte emisiuni care fac audienta. De exemplu, "Duminica in familie" si "Dansez pentru tine". Deci cu totul alte genuri decat acesta in care sunt eu implicat. Dar, la ora la care prezint eu, sunt aproape convins ca aceasta este una dintre retelele succesului.
4.Ce invitati ti-au adus cel mai mare rating in emisiune?
Oana Zavoranu, Silviu Prigoana, Adriana Bahmuteanu, Gigi Becali, Vadim. Cam astea ar fi. Insa, pe langa ele, face rating orice alt personaj anonim implicat intr-un scandal. Orice scandal putin mai violent, precum cel dintre Nikita si Savarina, poate sa-i tina pe oameni treji in fata televizoarelor.
5.Care este, de fapt, rolul lui Mircea Stoian in emisiune?
Mircea este invitat permanent sau coprezentator, depinde cum vreti sa-i spunem, insa rolul lui este mult mai important decat il sesizeaza lumea, desi nici nu se vede. Eu fac performanta doar in echipa cu altcineva. De aceea mergea bine si matinalul cu Cristina Cioran.
6.Ai invitat in emisiune vedete pe care le-ai criticat in articolele scrise pentru revista "DIVA"? Ti s-a parut ca erau deranjate cand au venit in studiou?
Eu sper ca nu. Si chiar imi doresc sa fi citit ce-am scris, pentru ca asa am simtit eu in momentul respectiv ca trebuie sa scriu despre acea vedeta. Nu scriu cu rautate, n-am vendete personale. Le respect supararea, dar trebuie sa stie ca este doar o chestie de moment si nu am nimic cu nimeni pe termen lung.
7.Ai invitati al caror singur scop este fie penibili. Ii ajuti discret sa se faca de ras, ori lucrurile decurg de la sine?
De ce sa ma ascund dupa degete? Sunt multi care n-au ce sa arate altceva, decat sa se faca de ras. Nu ma refer la nimeni in mod special, dar sunt multi care prin simpla aparitie te fac sa-ti spui: bai, asta-i cam dobitoc. Insa sunt personaje pitoresti, oamenii se uita la ele si fiecare e liber sa-si formeze ce opinie vrea.
interviu de Cristian Horga
sursa: TV Mania
Pitica roşie a aflat din surse extraordinare adevărul. Luaţi de aici:
1. Deci eu i-am făcut pe deştepţii de Teo, Brenciu şi restu care se credeau mari şi tari. De asta, am chemat toţi hermafrodiţii şi toate curvele la mine în emisiune.
2. dan diaconescu a educat publicul român cu predispoziţie la prostie cu sacu să iubească emisiunile mele jegoase. Sâc-sâc.
3. Nu.
4. În general femeile isterice, analfabeţii, nebunii, cuplurile de ratangii. A, da, şi asietentele mele frumoase, proaste şi mai ales curve.
5. Am nevoie de libidinosul acela pseudo-jurnalist că asezonează emisiunea cu prostie şi nesimţire. Nu le pot face pe toate, ce mama naibii! Făceam emisiunea şi cu Cristina Cioran, dar ne-au luat Răzvan şi Dani cu emisiunea lor cu ţâţe şi femei proaste oferite pentru linguşirea egoului bărbaţilor frustraţi din România.
6. Sunt prea proaste ca să îşi dea seama. Şi oricum, sunt obişnuite să facă lucruri care nu le plac. trebuie să mă mai prefac şi eu din când în când că gândesc.
7. Şi proştii e oameni! Şi mă fac foarte fericit. De aţi ştii cum îmi frec degetele când se ceartă. Mai, mai şi bălesc ca ciutacu.
Încă o dată, nu vă mai uitaţi la emisiuni jenante. Vă roagă Anda frumos.

2 comentarii:

cucu-bau spunea...

mdah...jeg de om, la ce te asteptai ...lasa-l in plata domnului sa doarma frumusel cu fotografia "vizionarului" diaconescu sub perna...le dam prea multa importanta specimemelor astora gen capatos, e si asta o masura a "succesului" lor...

Anda spunea...

stiu, dar mi-a venit ideea sa pun asa si cu a doua varianta dupa ce l-am citit.