vineri, 27 martie 2009

A fost o vremea când eram tot timpul fericiţi. Episodul 3: miha, reprezentanta bambuistelor de ieri

Asistăm de câteva săptpămâni la o cădere mişto de faţă&mască. miha, ştiam eu că eşti o "şteoarfă", în sfârşit ţi-ai dat arama pe faţă. Nu am de gând să intru în amănuntele penibilităţilor de gen "colegii de trust care nu sunt sclavii mei", recuperarea timpului pierdut fără orgasme din tinereţe când umbla cu boşorogi ( vezi Dan Chişu ), istericalele de femeie încă NF. Altul este aspectul care mă zgârie pe ochi. Femeia asta penibilă declară că prin atitudinea ei de mahalagioaică izmenită de alţi bărbaţi vrea să apare drepturile soţiilor de miliardari. Săracele de ele, care ca şi ea rabdă să stea sub vreun burtos nemanierat, mafiot, doar pentru bani. Vai, cum sunt ele înşelate. Dar vai, dar cum îşi merită soartă. După ce o izmenit-o mai bine decât spera ea înainte să scape de numele de fată, care, să zicem aşa, nu era radio friendly, miha îl face de cacao pe Elan. Declară că nu are casă. Pai măi moldoveanco ce faci ruşine Moldovei prin urâţenia ta operată, nu ţi-e ruşine să spui că nu ai bani? Nu îţi crapă obrazul să declari cu nonşalanţă că nu ai cum să îţi creşti copilul când sunt atâtea mame în România ce nici nu visează la averea ta? Tu, marea feministă. N-ai decât să reprezinţi în continuare curvele ce se mărită pentru bani cu toate jegurile de afacerişti. Poate te recunosc de şefă când ajungeţi în Iad.

Un comentariu:

Beatrix spunea...

Tot timpul mi-a placut cum gandesti,articolul asta chiar mi-a trezit un zambet.
Ideea este urmatoarea..Don Danutz nu are nici burta(cred) si nici bani,si totusi ce cauta in peisaj?Nu se incadreaza in tabloul pictat de Picasso.
Daca draga miha nu are cu ce sa isi creasca copilul,atunci ce sa mai zicem de mamele cu salariul minim pe economie?