vineri, 13 martie 2009

A fost o vremea când eram tot timpul fericiţi. Episodul 1, Jenant. Penibil. Jenibil, adjudecat!

Ca o stranie coincidenţă, când încep serialul acesta, la Kiss Tv e melodia lui Blunt, "Simona". Zilele astea, în timp ce copypasteuiam ştiri la greu pentru seminarul de GPS, mi-a venit ideea asta de titlu şi, pe măsură ce timpul trecea, mi-au venit idei de câteva subiecte cărora li se potriveşte ca o mănuşă.
Azi, vineri 13, a avut loc dezbaterea pentru Parcul Copiilor. Adică o chestiune unde s-au spus nişte lucruri mai mult decât evidente în faţa nenorociţilor ce conduc sau au condus judeţul sau speră că îl vor conduce într-o zi. Pe lângă răfuielile personale împrumutate din comportamentul copiilor de la grădiniţă ale deştepţilor din Timiş, cea mai importantă problemă a fost faptul că tunelul e kitsch. Deci da, e naşpa şi trebe dărâmat. Nu cred că cineva s-a sinchisit să întrebe copiii ce între timp au crescut ce mişto era cu trenulţul. La vârsta aia nu ştiam ce era kitsch-ul. Dar parcă îmi amintesc că ştiam ce e nesimţirea. Apoi, toate proiectele de modernizare sunt mai mult decât derizorii din gura celor ce au vândut centrul istoric coloraţilor şi nu sunt în stare să modernizeze drumurile şi alte treburi dinastea neesenţiale.
Apoi, devine din ce în ce mai clar că parcul va fi vândut unor mari dezvoltatori imobiliari. Eu nu îmi pot explica astfel circul ăsta cretin. Din punctul meu de vedere, Parcul Copiilor e doar o frumoasă amintire. Sper din tot sufletul să fiu contrazisă într-o zi de realitate.
Când eram eu micuţă, mergeam acolo deobicei cu mama în week-enduri. Nu mai are rost să spun că mersul în Parcul Copiilor era o mare fericire pentru mine. E de menţionat însă că poate într-o zi o să mă plimb pe acolo cu copii mei şi o să le zic, uitaţi aici venea buni cu mami când era ca şi voi:
-Mami, da de ce mergeaţi la hotel?
- Nu, puiule, aici era un parc cu mulţi copaci, leagăne, unde te puteai plimba. Era frumos.
-Aaa. Şi erau şi acum tantile alea cu fustă scurtă şi blond spălăcit pe aici?
-Nu, nu. Tantile alea au apărut după ce s-a legalizat ceva ce nu are rost să vă explic acum, în urma campaniei de presă a antenei 1. Postul ală caca unde mami nu vă lasă să vă uitaţi. Ştiţi, mulţi nenea proşti le iubesc. Domnii aştia au şi bani. Ale lor sunt maşinile din faţă.

Niciun comentariu: