luni, 30 martie 2009

Justiţia stă la semafor

Fugind eu azi între solar şi seminar, în staţia de tramvai din Piaţa Libertăţii venea agale pe şine un BMW X5. Mai nou X5-urile merg pe şine. Iar şoferul, evident un cocalar cu ochelari de soare. Îmi pare rău că nu am apucat să văd numărul, să îl fac puţin de râs pe idiotul de bani gata , măcar printre colegii mei ce îmi citesc blogul. Partea interesantă e că la semaforul pentru pietoni de lângă frizerie stătea un ofiţer de poliţie. Lângă el, alţi doi domni mai în vârstă, care îl întreabă de ce nu a reacţionat. Nu am prea auzit ce le-a putut îndruga. Poate era într-o misiune mai serioasă. Sau, băi fraiereştenilor, nu vedeţi că stau la semafor că îi roşu şi deci tre' să aştept?

Un comentariu:

Beatrix spunea...

poate,intr-o zi noi pietonii vom "merge" pe sosea si autoturismele pe trotuar..ca deh nu mai au loc unii de altii:))si de ce nu...vom vedea si masini pe sine:))