vineri, 21 august 2009

Campanie anti-babe

Urăsc babele. Nu femeile bătrâne, ci babele. Cele care şi-au pus bancă în faţa blocului şi stau acolo toată ziulica să vadă cine când pleacă, cine când vine, cu ce, de unde. Babele care când vine frigul se mută dimineaţă pe casa scării, spionând în continuare banalul cotidian al vecinilor. Babele pe care cu ani în urmă le-ai văzut de la un etaj superior cum merg foarte sprinten, crezând că nu e nimeni de faţă să se prefacă şchioape. Babele care te pun să le ţii uşa la intrarea în scara de bloc, deşi nu e mare lucru să îşi ia o cartelă în buzunar, şi astfel îţi pleacă 33-ul din faţă şi trece mult timp până vine altul şi ajungi la limita când începe meciul.

3 comentarii:

Bloody Mary spunea...

Ai uitat sa spui si de babele care stau cu 10 lacate si lanturi pe usa, cu usa intre-deschisa, si se uita urat la tine cand treci. Si de babele care te parasc la tot cartieru' daca vine un baiat la tine acasa [nu conteaza ca e prieten, iubit, frate, var, etc].

Felicitari pentru blog, apropos!

daimon spunea...

No, dar, nu sunt ele de vină ci tu. Şi eu ţineam uşile şi mă temeam de privirile lor din vizor şi de pe bănci. Apoi, aşa, cam pe la 15 ani, mi-a trecut. E problema lor că se simt ofensate, neglijate şi alte lucruri, în lumea lor săracă.

Ce tangenţă avem noi? Mai ales când e meci?

Anda spunea...

M-am simtit destul de nasol sa refuz, mai ales ca nu prea e bine sa intri in gura babelor, ca nu te mai spala nici Oceanul Pacific. Plus ca ele mi-au zis cu tupeu, nu a fost DELOC o initiativa proprie.