marți, 26 octombrie 2010

Fetele de azi, pacientele de mâine

Pentru că săptămâna aceasta e Halloween-ul, m-am gândit să le omagiez pe cele care merită cu adevărat să fie sărbătorite, şi anume, piţipoancele. Cine e mai costumat şi în acelaşi timp mai hidos decât ele? Eu nu am găsit corespondent.

Vinerea trecută aşteptam băieţii cu acreditarea să intru la meci pe Dan Păltinişanu. Şi am avut ocazia să văd un mic cârduleţ de piţi de liceu. Fetiţele mergeau la bal la Heaven. Până aici, nimic deosebit. Şi eu am mers la baluri, şi eu am fost de vârsta lor. DAR. Una singura dintre ele avea palton. O felicit pentru capacitatea de a rămâne normală într-un cerc de prietene retardate. Două fătuce aveau fusta scurtă şi săndăluţe. Nu, fără geci. Fustă roz, stil tutu. Sandale albe mega kitch de plastic, cu ciorapi (the horror!). Alta avea maieuţ cu vestuţă. Buricu, sau mai bine zis şuncile, la vedere. Apariţiile, pe lângă machiajul hidos şi total nepotrivit vârstei, se dăduseră cu ceva particule mari de sclipici argintiu pe sub ochii, probabil vrând să o imite fără succes pe Melody de la Pussycat Dolls.

Probabil că domnişoarele se vor mira foarte curând de ce au crampe insuportabile la ciclu, de ce le ustură când fac pipi, de ce sunt pline de chisturi înainte de majorat. Şi probabil s-au foarte mirat să afle ca la Heaven Studio există garderobă, unde îţi poţi lăsa cu încredere hainele de genul gecilor sau paltoanelor.

Niciun comentariu: