luni, 12 iulie 2010

Pentru adevăraţii orăşeni



Astăzi despre filmuleţul asta vorbeam. Simplă discuţie între colegi, se ajunsese să se discute despre fasole. Mi-am adus aminte că ieri am văzut filmuleţul ăsta şi am vrut să povestesc. Desigur, pentru că există persoane mult prea deştepte, nu am fost lăsată să termin frază şi am fost sfătuită să nu mai merg în Moldova. Probabil credea că doar în Moldova e accesibil youtube. Apoi bineînţeles, alt om inteligent s-a găsit să zică că moldovenii sunt cei mai de căcat oameni. Eu nu sunt în măsură să apreciez asta. Dacă îmi poate explica şi mie cineva legătura între a povesti şi un film de pe youtube şi a avea măcar o tangenţă cu o anumită regiune din ţara asta, îi dau premiu cizmele mele preferate.
P.S.1: În Moldova îmi plăcea că băieţii, în mod absolut surprinzător, arată a băieţi.
P. S.2: În Moldova, oamenii sunt în stare să îţi dea un suc de 3 lei după un pariu.
Da, m-aţi călcat pe nervi cu ifosele şi figurile voastre.

Niciun comentariu: