joi, 22 octombrie 2009

Exagerarea biciclistă

Deja mi se pare că se insistă cam prea mult cu pistele de biciclete. Nu am nimic cu bicicliştii, e foarte sănătos, nu poluează, ajungi uşor şi lista poate continua. Dar în condiţiile actuale necirculabile de la noi, nu e realist să ceri cu atâta ardoare piste. Cele delimitate în Calea Şagului sunt mai mult decât penibile. Edilii trebuie să rezolve traficul de doi bani din oraş, iar abia apoi cred că se poate vorbi de piste decente pentru biciclişti. În plus, unii vârstnici circulă total aiurea: nu aşteaptă la semafor, aproape calcă pietonii (vorbesc din experienţă proprie). Probabil că nu se consideră vehicule. Se poate să greşesc, dar mare parte mai mult încurcă circulaţia şi pot provoca chiar accidente. Mai potrivit ar fi să încerce mai mult varianta parcurilor pentru moment.
Btw, ideea de campania cu revoluţia e pur şi simplu idioată. Doar pentru că ceva se întâmplă în acest oraş nu transformă faptul respectiv într-o revoluţie. Şi dacă tot e Eco-Club, le-aş da eu nişte sugestii care merită cel puţin la fel de multă insistenţă:
1. Parcuri, îndeosebi cel al Copiilor. Ştiu că devine o obsesie la mine, dar mi se pare mai important decât nişte piste pentru care oricum nu e loc.
2. Ceva acţiuni legate de curăţenie, că unele cartiere şi pieţe sunt mizerabile.
3. Campanie de bun-simţ pentru cei care scuipă pe stradă. Eu una sunt deja exasperată când văd aşa ceva.

Niciun comentariu: