marți, 20 octombrie 2009

Dileme existenţiale

Eu ştiu că Badea e un cretin. Ştiu asta de foarte multă vreme. Blogul lui poate concura cu groapa de la Parţa. Şi totuşi, uneori mă uit la emisiune. În vara care tocmai a trecut, am ajuns să mă uit zilnic la emisiune. Săptămâna aceasta m-a enervat mai mult decât de obicei. Nu ştiu de ce mă mai uit la emisiune. Bine, de fapt ştiu. Mă uit pentru că mă amuză felul în care se prosteşte. E un show-man foarte bun.
În marea asta de incertitudine, sunt singură de un lucru. Cred că Badea nu conştientizează că reacţia e posibilă şi în sensul acesta. Pe sistemul "nu-l mai suport pe ăsta şi vreau să îi distrug viaţa", eu o să votez cu Băsescu.

2 comentarii:

daimon spunea...

Mie mi se pare o idiotenie sa votezi ca raspuns la comportamentul unui cercopitec.

Anda spunea...

Eh, nu e singurul motiv. Nu am de gand sa detaliez de ce votez si cu cine, pentru ca se cade mult prea usor in desuet.