joi, 28 mai 2009

Spasiba, Marat!

Dupa eliminarea din turul al doilea de la Rolland Garos, "ultimul romantic" al tenisului, cum a fost supranumit Marat Safin, si-a anuntat retragerea. Astfel, la 29 de ani, rusul a ales sa plece din lumea tenisului care i-a adus atatea framantari si bucurii, ce-i drept, acum indepartate. Chiar daca in ultimii ani nu a mai stralucit, eu o sa imi amintesc mereu de el asa cum a fost cand a castigat Australina Open-ul din 2005. Inalt, cret, frumos, nebun, diferit. Safin e un om plin de contraste, un spargator de rachete si uneori si de mufarine prin baruri, si totusi un mare campion. On barbat parasit d eiubita pentru miliardarul cu fata de copil cretin, Abramovici, divortat in mod convenabil de nevasta ce i-a facut o droaie de copii. Probabil cel mai mult imi place de el pentru ca imi aminteste mult de mine. Poate avand o alta persoana alaturi ar fi reusit mai multe. Regret doar ca nu o sa am ocazia sa-l mai vand jucand tenis. Si pentru ce a insemnat pentru tenisul masculin, ii multumesc.

Niciun comentariu: