duminică, 17 mai 2009

Impresiii despre Eurovision

Pentru prima oară de când mă uit, a câştigat melodia care mi-a plăcut şi mie cel mai mult. Pe lângă Norvegia, mi-a mai plăcut Islanda, Litunia, care din păcate s-a clasat ultima, Rusia şi Franţa pentru că piesa îmi amintea de "Pour que tu m'aimes encore" a lui Celinei Dion. Ca şi versuri, nu linie melodică. Concursul mi s-a părut peste cele din ani precedenţi, deşi multe ţări din Est au însemnat şi multe ritmuri care nu sunt pe gustul meu. Cum am anticipat, Elena a fost foarte slabă, şi subliniez că melodia celor de la Vank şi Tina avea şanse mult mai bune. Am mai văzut că statele din Balcani, cele reale, nu pretinse ca noi, s-au votat iar între ele şi că în Bosnia există un prezentator "la naiba" mai la naiba decât al nostru şi că Azerbaidjan au o prezntatoare mai crudă decât a noastră. În rest, mie mi-a plăcut.

Niciun comentariu: