duminică, 19 aprilie 2009

Ţopism. Dar chiar şi de sărbători?

Bineînţeles că am fost şi eu la slujba de Înviere. Bineînţeles că la mine în cartier,în fulminantul leagăn al civlizaţiei zona Steaua. Bineînţeles că nu am putut să nu reperez apucăturile consătenilor, pardon, vecinilor mei. Şi îmi pun întrebări. Care este rostul unor sandale cu tocuri la o slujbă de multe ore? Cum se asortează sandalele cu pantalonii de piele? Ce rost are să fii piţipoancă, şi încă una de un deosebit prost-gust, în noaptea de Înviere? By the way, cea mai mare sărbătoare creştină. Mai ales că venise cu iubi, deci nu venise pentru cuceriri.

5 comentarii:

Ana-Maria spunea...

iti doresc un paste fericit!Fa abstractie de rautati si bucurate de sarbatori.

Anda spunea...

Nu e vorba de rautate, e vorba de faptul ca sunt impotriva prostiei si chiar de unri atitudini nepotrivita pentru o asemenea zi. Exista haine pentru club, iesit la suc si haine pentru mers la biserica. Facand abstractie de partea practica de a te chinui pe tocuri. Atat timp cat prostia nu ma ocoleste, nu am de gand sa o crut.

Laura Teodora spunea...

I'm having a wild guess caci nowadays, haine de iesit sunt obligatoriamente, extravagante, cu o coloristica aparte, updatate si cu "stil" purtate, no matter waht your destination is. :P

daimon spunea...

Mersul la biserică are funcţie socială mai mult; mai rămâne să ne luăm de băieţi că au mers în blugi şi adidaşi.

Cei care au mers pentru a asculta slujba şi pentru semnificaţia sărbătorii, sunt convins că erau îmbrăcaţi adecvat.

Anda spunea...

Chiar nu inteleg de unde aprecierea ca m-as lua ca merg in blugi. Si eu am mers la fel, incaltata in adidasi si cu geaca pe mine.Pe romaneste, tipa arata ca o curva. Pe langa faptul ca arata ca asa, se si chinuia pe tocuri cateva ore in picioare si erau si sandale si era noapte deci frig. E chiar asa greu de inteles?