joi, 18 decembrie 2008

Igiena cu inel

Ieri am pierdut un 33 pe la ora 12 şi gândindu-mă că mai durează până vine altul m-am aşezat pe bancă din staţia de la capătul din Steaua. O MARE GREŞEALĂ ! Următorul a venit destul de repede, dar priveliştea din faţa mea era un motiv serios de a aştepta în picioare, dar cu spatele la ea, încă vreo jumătate de oră. O angajată la RETIM golea coşurile de gunoi din staţie. Primele le-a răsturnat, ultimu nu se putea pentru că era mai vechi. Şi numa văd cum scoatea gunoaiele cu mâna să le vâre în sac. Nu pot să cred că nu li se dă o mânuşă sau ceva pentru a face aşa ceva, dacă situaţia stă aşa e foarte trist. Bun, mai treacă-meargă. Dar imediat după scoate mobilul din buzunar şi începe şi scrie un sms. Atunci am remarcat şi inelul mare de aur de pe mână. Cum naibă să pui mâna murdara pe tastatură, fără să o ştergi după ? Şi mai ales, de ce nu îţi dai jos bijuteriile? Niciodată nu cred că m-am bucurat aşa de mult că a venit 33u în staţie.

Niciun comentariu: