duminică, 23 noiembrie 2008

Shopping tips

În funcţie de clima de la noi. Astă vară îmi făceam probleme că am cam multe maieuri în raport cu tricouri. Dar canicula mi-a rezolvat-o, nu prea am avut nevoie de tricouri. Şi a fost cald, cald, până ce o dat geru. Aşa că , mai isteţ ar fi să ne luăm numai maieuri şi pulovere, numai şlapi, sandale , cizme şi o pereche de adidaşi, costum de baie şi palton. De câţiva ani văd că hainele de primăvară şi de toamnă îşi cam pierd rostul la noi. Ce ţi-e şi cu încălzirea asta globală şi dezechilibrele climatice.

3 comentarii:

Dani spunea...

eu nu prea stiu ce intelegi tu prin haine de toamna/primavara

Schumi spunea...

Pst... dude.. You're a guy. Nu trebuie sa intelegi ceva din ce spune o fata despre toale sau pantofi sau cosmetica. Trebuie doar sa zambesti aprobator daca nu vrei sa-ti sara la gat. :))

Anda, vezi de ce bantui pe la tine? Sa te aprob cand spui ca, intr-adevar, nu prea mai exista pas intermediar intre vara si iarna. Si acest lucru reflecta si faptul ca va trebui sa faci un efort ca, atunci cand se produce schimbarea de anotimp, sa treci in timp record de la maieuri roz cu vedere la buric la bocanci, ciorapi grosi si palton. Daca reusesti sa faci schimbarea asta fara sa te si potcovesti cu o raceala inseamna ca ai tot respectul meu.

Anda spunea...

sunt foarte sanatoasa si cu o imunitate de invidiat.