vineri, 6 august 2010

Inna are mai mulţi fani pe Facebook decât Nelly Furtado. So what?

Rareori mai intru şi pe site-urile tabloidelor şi am văzut ştirea asta minunată. Mi-au plăcut câteva piese ale ei, nu cele care au beneficiat de videoclipuri, dar nu înţeleg de unde şi până unde are Inna atât succes. Btw, i-am văzut şi eu pagina de Facebook, care se vede că e întreţinută de ea. De unde am ştiut asta? Foarte simplu, descrierile erau scrise într-o impecabilă engleză de baltă: "Many thanks", adică o traducere a expresiei "mii de mulţumiri", în loc de un "thanks a lot" pe care îl ştie tot prostul.
Mulţi se agită că Inna cântă live şi deci asta o face talentată. Nu. Înseamnă că ea îşi respectă publicul şi nu face un playback de nesimţire, lucru de apreciat, dar asta nu face ca vocea ei să fie mai puţin piţigăită şi supărătoare. Da, e drăguţă, dar nu fiecare fată frumoasă trebuie să fie şi cântăreaţă. Apoi, nu ştiu cum poţi să ai succes cu versuri stupide de genul zboară ca o femeie. Apoi, pe lângă faptul că nu are nicio treabă cu engleza, e uimitor de proastă şi faptul că a devenit un idol pentru mulţi fiind atât de tută e îngrijorător. "Am avut un accident, eram aşa de obosită şi plictisită", ft bine dragă, dacă după un accident periculos îţi permiţi să fii plictisită. Un om normal ar fi cât de cât scuturat.
Da, ok, muzica dance e pe val. Şi mie îmi place, dar pentru asta există Dj de renume, există şi trupe autohtone care nu sunt divinizate pentru câteva hituri.
Îmi permit să fac o mică comparaţie:

O fi Nelly Furtado o anonimă pe Facebook, dar ea îşi scrie toate piesele. am ales una pe care eu o consider pur şi simplu superbă:

Apropo, Christina Aguilera, o cântăreaţă cu voce btw, are piesă nouă. Dar probabil nu suficient de comercială, nu?

Niciun comentariu: