miercuri, 7 ianuarie 2009

Operaţii estetice...inutile

În principiu nu am nimic împotriva operaţiilor estetice. Nici nu cred că sunt inutile. Dar, probabil ştiţi, drăguţele noastre fufe, brăileanca şi ramona gabor, s-au oeprat recent. Ştiu că ştiţi. Din două motive, poate că ajungeţi ca mine de pe site-uri de sport pe linku-uri către vieţile lor triste de plante. Eu citesc despre oameni proşti pentru a nu fi foarte surprinsă de dimensiunile prostiei. Mă menţin la curent cum ar fi. Sau sunt chiar fani ale emisiunilor de rahat despre ele. Ceea ce e foarte trist pentru voi. Aşa, cine nu ştie, află de aici :)). ramonică surorica prostituatei naţionale cu acte în regulă şi-a pus silicoane, şi-a micşorat nasul şi şi-a îndreptat gambele. Am aflat şi eu că asta se face prin implanturi de gambă. Acu, sunt eu aşa de proastă, sau de ce nu pricep cum faptul că ţi-ai mărit gambele îţi îndrepată picioarele strâmbe care sunt asltfel din cauza unei deviaţii spre interior a genunchilor. am văzut tipe cu craci strâmbi şi gambe groase. Şi apoi, gambele groase sunt urâte la femei. brăilleanca fofoloanca şi-a pus silicoane, a umblat şi ea la nas şi şi-a injectat colagen în buze.
Ce nu realizează ele este faptul că operaţiile astea nu aduc decât babalaci pe lângă ele. Contrar aşteptărilor lor, asta nu va rezolva problema vieţii lor. Respectiv, ramonela cu cracii ei drepţi nu va ieşi prea curând din umbra surorii ei mari, oricât s-ar chinui. Apoi, nu cred că a fi proastă plătită în emisiunea DE DOI BANI prezentată de Kapatos sau cum dracu s-o fi scriind numele lui e o realizare în viaţă. De little girl from brăila ce să mai zic. Mă enervează că începe să mă facă să cred într-o prejudecată de-a adolescentelor speriate de mama să nu facă sex cu stereotipuri. Am început să observ, graţie tv şi hi5 plin de specimene că fetele cu viaţă sexuală precoce şi excesiv de intensă au o mare problemă cu fermitatea sânilor. Le atârnă foarte tare. Mă gândesc că e doar o coincidenţă. Sau poate aşa le bate pe ele viaţa. Să arate cât mai ieftin. Bravo viaţă ! Fetelor, nu faceţi ca ele. Sânii mari nu sunt o reţetă ce duce în mod necesar şi suficient la o relaţie perfectă. Dimpotrivă, pentru că în prostia voastră o să vă comportaţi de parcă staţi doar în sânii. Şi asta îi va face pe cei din jur să vă trateze ca atare. spor la boşorogi impotenţi în cazul acesta. Hai punct că deja mi-e scârbă.

Niciun comentariu: